Vi opruster på data og kreative kompetencer

Vi starter året med otte nyansættelser, der skal styrke bureauets kreative profil og dataanvendelse. Mød dem her!

Philippe Motet (Karakter)

Philippe Motet er startet som associeret chefrådgiver. Philippe er specialiseret i organisationskommunikation og informationssikkerhed. Han bygger den kommunikative bro mellem specialisterne og de medarbejdere, der skal ændre adfærd, så arbejdet bliver effektivt og informationssikkert. Gennem de seneste fire år har Philippe arbejdet som selvstændig kommunikations-rådgiver og løst adfærds- og kommunikationsopgave for Ørsted, Novo Nordisk, Novozymes og DSB. Han er tidligere intern kommunikationschef i DONG Energy, hvor han har været involveret i kommunikationsarbejdet om den grønne omstilling og brandskiftet til Ørsted. I sin fritid fotograferer Philippe, ror på Bagsværd sø og dyrker cirkeltræning hos Kallon Training. 

Christoffer Dvinge (Karakter)

Christoffer Dvinge er startet som kommunikationskonsulent. Han er udannet cand.mag. i Film- og medievidenskab fra Københavns Universitet, og har et særligt øje for tendenser på tværs af danske og internationale medieplatforme. De seneste fem år har han haft stillinger i TV 2, hvor han fungerede som rådgiver og indholdsanalytiker, samt som direktionskonsulent i DR Kultur, Børn og Unge, hvor han arbejdede med implementering af indholdsstrategi og organisationsudvikling. I sin fritid søger Christoffer væk fra skærmen og er Operates nye sømand. Han glæder sig allerede til sommeren og udsigten til nye farverige togter med kølig vin og friskfanget fisk – indtaget for svaj i en stille solbeskinnet svensk skærgårdsbugt (..hvis alt går op i en højere enhed).

Anna Beck Thelin (karakter)

Anna Beck Thelin er startet som dataspecialist. Med en baggrund som cand.polit (økonomi) fra Københavns Universitet har Anna stærke analytiske kompetencer. Anna interesserer sig for at anvende data science metoder til at finde og analysere data på nye måder, og på den måde åbne dørene for at opnå helt nye indsigter i ellers ”klassiske” problemstillinger. Med en samfundsfaglig baggrund har hun desuden god indsigt i nationers, virksomheders og individers adfærd. Anna har en stærk passion for god musik fra alle genre, bortset fra Rasmus Seebach, hvis musik flere gange har fået hende til at forlade en fest i protest.

Helena Møller (Karakter

Helena Møller er startet som kommunikationskonsulent i vores digitale team. Hun har tidligere været ansat hos CPC Social og Astrid Haug. Helenas hjerte banker for alt, der har med digital kommunikation og sociale medier at gøre. Hun har erfaring med en bred vifte af kommunikationsopgaver inden for en række forskellige brancher, men har særlig erfaring med at udvikle strategier og kampagner til sociale medier, indholdsproduktion og annoncering. Helena er uddannet cand. mag. i dansk fra Københavns Universitet og har desuden en tillægsuddannelse i journalistisk formidling fra DMJX. Når Helena ikke er på arbejde eller nørder sociale medier, kan man finde hende med en god bog i hånden eller rundt omkring på loppemarkeder i det danske land.

Lucas Honoré (Karakter

Lucas Honoré er startet som PA for adm. direktør Anders Dybdal samt projektmedarbejder ifbm. med sit praktikforløb. Han studerer statskundskab, hvor han særligt er optaget af interessevaretagelse og beslutningsprocesser i samspillet mellem private og offentlige aktører. Sideløbende har han været engageret i en række studenterforeninger og organisationer, hvor han har dyrket sin passion for politik, organisation og kommunikation. Tidligere har han været ansat i Forbrugerrådet Tænk, hvor han tilegnede sig indsigt i særligt det digitale område, konkurrencelovgivning og sundhedsdagsordener. Desuden har han erfaring med pressearbejde fra Ungdomsbureaet samt Radikale Venstre. Lucas har også en baggrund fra ungdomspolitik og er i dag tilknyttet Politikens Debattør og Kritikerskole som træner. I sin fritid er Lucas ved at opkøbe andele i en båd, prøver lykken med kårdefægtning og frekventerer de københavnske kunstmuseer

Maria Thorup-Witt (Karakter)

Maria Thorup-Witt er startet som mediegrafikerlev. Hun kommer fra skolen NEXT KBH og skal være elev hos os de næste 3 ½ år. Maria brænder for visuel kommunikation, identitetsskabelse, kreative løsninger og effektive medieoplevelser. Maria er tidlige uddannet serviceøkonom med speciale i event og har arbejdet med events og kampagner for bl.a. Magasin, GN Store Nord og Tønder Festival. I sin fritid har Maria ofte gang i en eller anden form for gør-det-selv projekt, hvad enten det er i hendes lejlighed eller i svigerfamiliens nye sommerhus. ”Jeg er på ingen måde en gør-det-selv-haj, jeg elsker bare farver og ser derfor altid mit snit til at male noget i en ny farve!” - siger Maria.

Matilde Juul Jørgensen (karakter)

Mathilde Juul Jørgensen startede hos os som praktikant sidste år, men vi har nu fornøjelsen af at byde hende velkommen som fuldtidsansat kommunikationskonsulent. Tidligere har hun arbejdet for Struense & Co, TV2 og Udenrigsministeriet. Matilde brænder for at udvikle organisationer og har arbejdet med ledelsesrådgivning om strategiske indsatser og etablering af organisatoriske prioriteter gennem sit tidligere arbejde hos et management konsulenthus. I sin fritid er det vigtigste at bruge tid med gode mennesker, være aktiv ved at prøve forskellige sportsgrene og så er hun en af de få, der stadig sværger til flow-tv.

 

Velkommen ombord!